Ett glädjefyllt bröllop fullt av kärlek i slottsmiljö

 

Emma & Jesper

 

Att få säga ja till sin föralltid-person är en magisk stund i livet och när Emma och Jesper fick säga ja till varandra så spreds deras kärlek som ett moln av värme till alla gäster. Att få följa med på deras dag fylld av kärlek, inte bara mellan dem två utan även mellan familj och vänner, är något jag sent kommer att glömma. Jag vill självklart ta med er på denna magi också, och det kan ni göra genom att scrolla igenom några utvalda bilder från deras dag nedan.

 

 

Emma & Jespers ord om mig

 

Vi kan varmt rekommendera Alicia som bröllopsfotograf! Hon är lyhörd, lättsam och väldigt engagerad. Det har känts så tryggt hela vägen med möten för att gå igenom dagen och alltid snabba svar vid frågor! Helt otroliga bilder från den bästa dagen i vårt liv och vi är så glada att kunna kolla tillbaka på bilderna och verkligen minnas allt! Otroligt hur Alicia fångar allt från stämningen på minglet till de små detaljerna man själv inte tänker på. Tack tack tack Alicia!!

 

 

Vill ni också föreviga ert bröllop tillsammans med mig?

 

Låt mig höra om era tankar och drömmar